Bon Nuit!

Nu har jag då suttit och pluggat lite till på critical reading delen av SATs som ska göras inom kort.
Satte sedan på filmen The Proposal, på datorn. Tittar via streaming på nätet om det är någon som undrar.
Och nu ska jag gå och lägga mig.
Börjar som sagt kl 11 imorn så måste komma upp i tid.
Jobbar i två skift imorn, eller hur man nu ska förklara det.
 Först jobbar jag mellan 11 och 14, sen börjar jag kl 18 igen och jobbar till 22.
Syrran ville inte jobba 18-22 så hon tog mina första fyra timmar av 7-14 imorn,
 så jag får sovmorgon, so fine by me =)
Imorn blir det som sagt jobb, får se om jag tar och pluggar lite imorn också, annars blir det att
jag sätter på en film eller något när jag kommer hem efter andra passet.
Aja god natt och sov gott.


Kommentarer
Postat av: ASIA!

I LOVE THAT MOVIEEE!!! gaahh which was ur favorite scene;) i can tell u mine or u might already know;)^^

2009-10-16 @ 21:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0