09.10.22

Hooola!
Om några timmar är det dags för mig att bege mig till jobbet,
men för tillfället så håller jag på att plugga lite.
Har dock tagit en liten paus.
Har precis tittat klart på det senaste avsnittet av
90210, och jag säger bara DRAMA!!
Får la se vad som sker i nästa avsnitt, men det får jag vänta med ett tag,
serien har nämligen 2 veckors uppehåll nu, men men en serie mer eller mindre i veckan
skadar inte mig :P
Tänkte i alla fall, att jag skulle fortsätta med lite plugg till i alla fall, sen får jag se
om jag hinner titta på något mer avsnitt eller inte.
Måste prioritera lite saker framför nöje.


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Vet du varför det är uppehåll på 90210?

2009-10-22 @ 15:40:11
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0