01.30

Nu är klockan halv två och jag känner att det är dags att gå och lägga sig.
Vad har jag gjort idag egentligen?
Hmm, vaknade si sådär en 45 minuter innan jag skulle ta bussen till jobbet,
 så tog det lilla lugna, bytte om fixa håret och tog bussen till underbara city.
 Stod och hjälpte 5 högskole elever i två omgångar att sälja självscanning till kunder som handlar på city.
 Fick hjälpa dem med att visa hur man använde sig utav självscanningssystemet och registrera dem i vårt system. Stog där i hela 6 timmar, utan en enda rast,
 sen var jag ju tvungen att städa undan efter oss också, så stämplade ut halv 7,
 lite väl körd och trött i huvudet då. Lyckades övertala hela 46 kunder på 8 timmar.
 Kom hem gjorde kyckling och bacon mackor med fetaost och oliv keso och tomater
 och satte mig framför datorn.
 Har suttit och tittat på One Tree Hill, Gossip Girl, Greek, The Big Bang Theory och  How I Met Your Mother.
 Har kvar Heroes att titta på nu också som är nytt, men det spara jag till imorn,
 då jag är aldeless för trött just nu. Har inga direkta planer för imorn,
 förutom att börja plugga till SATs som jag ska ha i November nu.
 Tänkte ta en del i taget och fokusera på varje del i en vecka nu framöver till v.45,
 då det bär upp till Stockholm, med syster yster Fatmé.
För att hälsa på yster Ulla, men även för att göra provet.
 Mirjam och hennes pojkvän Jonas ska också med upp, men de åker upp senare än mig och Fatmé.
 Så ska spendera lite quality time med syster =)
Nää Sleepy time with the chan chan man nu :p
Sleep tight don't let the bed bugs bite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0