Time for sleep

Tja!
Har jobbat idag mellan 9-17, fick dock jobba över i typ 20 min,
då de behövde lite extra hjälp i Informationen (ATG)
Kom hem, och satte mig och börja och fylla i ansökningar på en gång.
Har nu nästan fyllt i alla som sak in till på måndag och skrivit två
ansöknings uppsattser till UCLA och UC Berkley, som fick syster Mirjam att gråta.
Behöver nog dock finslipas lite till innan jag vågar skicka iväg dem,
men jag hoppas att de är bra nog för att få ett JA =)
Nu ska jag i alla fall sova, har sovit skit dåligt i 4 dagar nu, så nu ska jag sova ut.
Imorn är det att vakna tidigt nog för att jag ska hinna duscha,
och sitta med mina ansökningar lite.
Sen är det jobb som gäller mellan 14-17.
Sen är det samma proccedur som gäller imorn kväll också.
Nu ska jag i alla fall gå och lägga mig,
men smell you laters people


Kommentarer
Postat av: Mirjam

du är så duktig <3

2009-11-29 @ 13:08:50
Postat av: camilla

fin blogg :)

2009-11-29 @ 15:38:14
URL: http://onlyoursunshine.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Klart du får Ja gumman.Du är ju bäst :D <3

2009-11-29 @ 21:02:50
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0