Stockholm imorn.

Nu har jag gjort klart mitt prov för idag.
Blev bara ett prov idag trors allt. Tog längre tid än väntat.
Jag fick resultatet 1720 poäng av 2400, så jag är riktigt nöjd faktikst.
Om det bara går lika bra på lördag så kommer jag att vara glad.
Har färgat mitt hår idag också. Det skulle bli gyllenbrunt, men det blev en aning mörkare.
Men jag är nöjd ändå, tar inte mycket =)
Jag är färdig packad för Stockholm imorn.
Sitter nu på soffan hemma hos syster Fatmé. Vi ska åka ganska tidigt
så tyckte att det vara bäst att sova här. 
Vi ska spendera lite quality time med varandra imorn på buss resan upp.
Dock måste jag plugga lite till, tänkte att jag ska hinna göra ett prov till imorn.
Men datorn är med och 3 filmer. Så lite filmtittande blir det dock ändå.
På lördag smäller det, då är det provdags. Men jag ska spendera tid med syster Ulla också,
som bor uppe i vår huvudstad. Det ska bli skoj att träffas igen, 
senast jag såg henne var vid min student. 
Och det var ett bra tag sen ska jag få be att tala om. 
Nu ska jag ta och sova lite. Ska upp tidigt imorn och åka buss.
Ni får ha det gött. Uppdaterar om helgen på lördag kväll eller söndag när jag kommer hem
Puss och kram på er gott folk.
 


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Åh tror det kommer gå riktigt bra,är säker på att det kommer gå riktigt bra för min tös :)

2009-11-06 @ 15:53:48
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0