Shopping dag i Göteborg

tja!
Ställde klockan idag på 8, för att jag skulle upp och duscha, men armen var så öm,
att jag inte klara av det. Så blev till att jag låg i sängen och tittade på veckans
avsnitt av NCIS, eftersom att jag var för trött för att göra det igår kväll.
Klädde sedan på mig, sen bar det av till Göteborg för shopping.
För er som inte känner mig, så är jag inte normal :p
hehhe tycker inte om att shoppa så mycket, blir lätt uttråkad,
då bli det till att jag sällan köper mycket, vilket är bra i och för sig.
Köpte mig ett snyggt linne från Monki, Bh och trosor från HM
och Fyra One Tree Hill Boxar, 2 till mig och två till syster Sara, som jag är skyldig henne.
Så ska bli skoj och titta på extra matrial sen när jag har tid någon gång.
Efter shoppingen blev det jobb i 3 timmar, och nu ligger jag i min säng och väntar på att min mat ska värmas klart. Blir kycklinggryta, hoppas att det smakar.
Ikväll vet jag inte vad som händer riktigt, måste samla ihop viktiga saker inför möte med min gamla
engelska lärare imorn. Hon ska hjälpa mig med ansökningarna till universitet, så behöver vara lite förberedd.
Efter det vet jag inte vad som händer, får bli en tidig natt, börjar jobba kl 7 imorn, i brödet.
Tror verkligen inte att min arm klarar av detta, men får se.
Aja ska äta nu, sen är det bara att sätta igång.


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Hoppas armen blir bättre snart gumman :)

Roligt med OTH boxar :D Vilka köpte du? :)

2009-11-27 @ 15:30:47
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Svar: Aw tack gumman :)

Okej :)

2009-11-27 @ 21:09:26
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0