Öm arm

Hej =)
Idag blev jag väckt av syster yster Mirjam vid halv 11.
Åkte ner till stan vid 4. Gick till apoteket för att hämta ut p-piller,
sen så gick jag och Mirjam runt på stan lite.
Köpte mig ett paraply, linsvätska, ett par Boots (mina har gått sönder), conceler
och Mirjams julklapp, när hon hade gått då vill säga.
Har jobbat idag också. Seg dag as usual. Fick skit ont i armen då jag satt i kassan i 4 timmar i rad,
utan att få göra något annat. När jag väl fick min rast, bultade armen som bara den.
Not good, men Mirjams arm är svullen som bara den :p hahah sucker
Nu ska jag ta och titta på veckans avsnitt av NCIS, om det inte också har uppehåll,
sen så ska jag ta och sova.
Imorn ska jag, Mirjam, Sara och saras två kompisar, shoppa i Göteborg. Sen blir det jobb.
Aja ska dra mig nu, ha det gött.


Kommentarer
Postat av: Madicken

Jo det är bra :*

Du får ha en trevlig Torsdag! :D

2009-11-26 @ 11:31:55
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Svar: Verkligen inte :/

2009-11-26 @ 11:50:18
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0