Kina mat är mmmm så gott

Jobba idag var en pina,
jag säger det igen jag hatar kunder.
En kund kallade mig lat idag bara för att jag körde hennes tidning åt sidan,
så att den inte åkte på bandet och skulle gå sönder.
Så jag var lat för att hennes tidnig inte var inom räckhål, inte hon som inte
orkade gå de där två extra stegen för att hämta tidningen.
Så med andra ord så har min dag inte vart så bra, en kund kan verkligen förstöra ens dag.
Och jag fick fler idiot kunder idag.
Tummen upp på det!
Jag och Mirjam köpte med oss kina mat och det var skit gott.
Nu ligger vi i varsin säng i mitt rum och tittar på Top model,
Ska ta och börja plugga lite snart, sen är det filmdags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0