Inget liv?

Hooooooola!
Jag har jobbat mina 10 timmar för idag.
Jobbade mellan 9-19, inte det roligaste.
Visste det fanns mycket att göra, men har man ont i axeln så är det inte så skoj.
Men lite kul folk att jobba med idag i alla fall.
Imorn är det jobb igen. Ska jobba mellan 7-16, och mellan 7-11 är jag i brödet.
Yippidodadey!!!
En kille på jobbet idag, sa att jag inte har något liv för att jag jobbar hela tiden.
Det är jävligt sant, men han fick lite stryk ändå :P hehhe
Nu är det payback time för hans del, och enligt honom så ska jag inte förvänta mig det.
Antar att jag kommer att få ont någon gång i framtiden. :P
Har tittat på veckans avsnitt av 90210, mycket bra tycker jag. Drama och lite sroligt faktiskt i slutet.
Ligger i min säng nu, men tre systrar som sitter här också och tittar på
So You Think You Can Dance på TV. Tycker om denna serie. Älskar dans så det är rolig att titta på.
Ska ta och gå och lägga mig snart, så att jag får lite sömn innan imorn.
Satt och gäspa halva dagen i kassan idag, inte det trevligaste, men är man trött så är man :P
Aja skata och återgå till min TV.
Ha det gött people
Over and Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0