Ingen Händelserik dag

Hej =)
Min dag idag har inte vart den mest händelserika.
Vaknade först halv 9 då BUM ringde för bokning av tid, sen somnade jag om.
Vaknade igen vid halv 12. Har verkligen inte gjort så mycket idag.
Har i stort sätt bara tittat på en massa serier.
Tittade på denna veckans avsnitt av
One Tree Hill, Gossip Girl, How I Meet Your Mother,
The Big Bang Theory, Heroes
och Desperate Housewives.
Tittade även på förra veckans avsnitt av Heroes, 90210 och NCIS.
Så som sagt så har jag bara tittat på serier idag.
Åkte dock till City innan också för att köpa med frukt.
Stannade i två timmar, för att vänta på att Mirjam skulle sluta,
för att jag inte ville åka hem och vara uttråkad.
Aja imorn blir det i alla fall jobb igen.
Ska jobba mellan 9-19. Händer lite mer på jobbet än hemma i alla fall.
Sen så ska jag titta på denna veckans avsnitt av det som visas i USA ikväll.
Måste ta och börja med ansökningsprocessen till universitet också snart.
Ska bara narrow down the list av colleges jag ska söka till.
Kan ju inte söka till allt för många.
Ska ta och titta lite på tv, sen är det läggdags.
Ha det gött people!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0