Huvudvärk =/

Hola!
Har inte orkat sitta med mer ansökningar idag.
Ligger i min säng och har huvudvärk,
inte alls skoj =/
Har nu tittat klart på veckans avsnitt av
Desperate Housewives. Lite si så där skoj avsnitt :)
Gillar dock inte Katherine, psycho much?
Drama var det i alla fall i veckans avsnitt kan jag lova.
Imorn är det jobb på schemat, mellan 7-16.
Ska vara i brödet mellan 7-11, sen blir det kassan.
Kommer troligen vara dödstrött när jag kommer hem från jobbet imorn,
som jag alltid är när jag börjar kl 7. Men imorn är det tisdag igen,
vilket betyder SERIER =)
Sen är det bara att fortsätta med ansökningarna.
Täkte ta och titta på Brothers and Sisters nu, var ett tag sen jag såg ett avsnitt.
Ska börja på säsong 3 nu, inte långt kvar tills jag är ikapp nu.
Aja ha det göttans.
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0