Film - Public Enemies



Handling:
Denna film handlar om om John Dillinger
 en av USA:s mest fascinerande och ökände brottslingar.
Han är en karismatiskt och svårfångad bankrånare och FBI
har utnämnt honom till "samhällets fiende nummer 1."
Med den obeveklige FBI-agenten Melvin Purvis i hälarna,
hamnar Dillinger i en allt mer intensiv katt och råtta-lek som kulminerar
 i en explosiv och legendarisk uppgörelse.

(Enligt mig har denna film ingen handling what so ever)

Jag började att titta på denna film igår kväll, men först och främst var jag för trött
för att titta klart, men slutade även titta för att jag tycker att denna film suger.
Enda anledningen till varför jag valde att se denna film är för
att Channing Tatum är med i den. My ass att han är, han är med i hela 30 sekunder.
Lame ass movie, och inte alls värd nästan 2,5h att titta på.
Ïngen rekomendation då vill säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0