Film - Fame



Handling:
I en omarbetning av den Oscarvinnande succéfilmen Fame,
får vi följa en talangfull grupp av dansare, sångare, skådespelare och artister
 under de fyra år de går på New York City High School of Performing Arts.
 En skiftande och kreativ skola där elever från alla delar av samhället
 får chansen att leva ut sina drömmar och uppnå riktig och varaktig berömmelse,
 den sorten som kommer av talang, engagemang och hårt arbete.


Idag var jag på bio med syster Mirjam. Vann ju biljetter till Fame,
så vi valde att gå och se den idag.
Har hört från massa att de tycker att filmen är jätte dålig,
så jag hade inte direkt några höga förväntningar om filmen.
Men jag tyckte att den var jätte bra. Tycker om gemenskapen de visar i filmen,
och jag tycker att de karaktärerna sådisarna i filmen spelade var otroligt talangfulla.
Har dock inte sett orginalet, men det skulle jag vilja.
Men har ni inte sett den så rekomenderar jag den verkligen.

Behöver även hjälp. Killen som spelar Marco (Asher Book), är skit lik en annan skådis,
ser ut som honom på pricken fast äldre. Om ni vet vem det är, snälla skriv.
Satt med det i två timmar innan men hittade inte kille jag letar efter.


Kommentarer
Postat av: Sofia Fetouni

jag tycker han liknar ben affleck (stavning)

2009-11-06 @ 09:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0