City Looooves me ;D

Hehe.
Tja!
Har nu jobbat i 7 timmar idag, istället för tre.
Som sagt City loves me :P
Kom in 2 timmar tidigare, vid 12, för att vi var minus på två pers.
Det var kaos när jag kommer ner till kassan. Världens köer,
i både kassa och info, och vårt tomglasrum såg ut som ett bombnedslag.
Fick först sitta i kassan en stund.
Sen blev det Info, då jag blev förolämpad av en kund, som sa att jag inte kan matte
och borde gå tillbaka till skoaln, den ni :P
Sen gick jag ut och fixa i tomglasen. Efter det har dagen in stort sätt vart lugn.
Fick dock jobba över i 2 timmar också då en person inte kom in och som skulle arbeta.
Så allt som allt 4 timmars övertid, som räknas som 8 eftersom att det är dubbelt upp idag.
Tummen upp på det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0