3 Dagar & 7 Dagar

=)
Vet ni vad?!?!
Det är bara 3 Dagar kvar tills jag får se New Moon, vet ni hur mycket jag
har längtat till denna dag, och den är snart här.
Ska bli skoj att gå på bio igen,
blir med Systrarna Mirjam och Fatmé plus kompisarna Asia (Aka Asian Babe) och Jenny.
Och jag måste stå ut med Asia brevid mig, som kommer att sitta och stöna så fort hon ser Edward :P
hehe You know I Love You ;)
Sen är det ju bara 7 dagar kvar till den 24 November också.
Vilket betyder resultat time av SATs. Då får man se hur all slit lönade sig i slut ändan.
Sen är det ju lönebeskeds dags den dagen också, ännu ett tillfälle att se hur mycket allt slit
på jobbet gav i slutet.
Så lite dagar att se fram emot i alla fall, så det ska bli Fun Fun Fun =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0