Time to hit the sack

Mina ögon kan knappt hålla sig öppna och huvudet sprängs snart.
Ingen skön känsla direkt.
Har nu spenderat kvällen med syskonskaran.
Alltid lika skoj och träffas.
Först så åt vi på oliven, och jag tog ju det gamla hederliga när jag
äter på en restaurang som serverar medelhavsmat,
nämligen kyckling grillspett med klyftpotatis och tzatiziki.
Alltid lika gott dock. Nog favorit rätten.
Sen begav vi oss av till city och köpte med oss lite skit, sen gick vi vidare till
hemmakväll och köpte godis och sen marscherade vi upp till syster Zeina och svåger Fredrik.
Idol ikväll va faktiskt bra, och tycker verkligen att det ska vara
Calle och Erik i final, tycker inte alls om Tove. Hoppas på att Erik vinner hela tävligen.
Men vad gör det egentligen, båda kommer att få ett skivkontrakt.
Imorn har jag nog inga större planer, ska ta det lugnt.
Ringer city så blir det jobb, annars blir det annat jobb,
nämligen med ansökningen.
Nu ska jag i alla fall gå och lägga mig.
Behöver sömn, så att min huvudvärk försvinner.
Ha det gött och sov göttans.
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0