Svinigt kallt

Alltid ska det vara snö på min födelsedag och jag hatar det!!!
Det är svinigt kallt ute, öronen blir röda som bara den
och man känner inte av sina tår plus att det
bara fortsätter att snöa hela tiden.
Jag hatar vintern om ni inte har fattat det,
vill åka någonstans varmt nu nu nu!!
Tycker om när solen skiner och det inte är kallt ute,
uscha mig vad jag inte tycker om vintern alls.
Och som sagt, alltid snö den 17 December, det ska vara snö en gång per år
och det är på julafton, för då slipper man gå ut och då är det bara mysigt om det
är lite snö på marken och det lyser upp tillvaron, men som sagt då ska man inte
behöva gå ut :P


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Grattis ännu en gång gumman! :D

2009-12-18 @ 15:39:02
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0