Ny Serie

Med tanke på att jag har kommit ikapp med Brothers and Sisters,
och att serien har uppehåll plus att
 One Tree Hill, Greek, Gossip Girl, Desperate Housewives,
Grey's Anatomy, Private Practice, The Vampire Diaries, Smallville,
Heroes, NCIS
och 90210,
Ja i stort sätt alla serier förutom komediserierna: How I Met Your Mother,
The Big Bang Theory
och Scrubs har uppehåll fram till januari,
 på grund av att julen närmar sig.
Så min tanke är att börja titta på en ny serie.
Har ju trots allt en hel lista över serier jag vill börja se,
så det är ju helt enkelt bara ta och välja :P
hehe tror att det blir Glee, True Blood, NICS: LA eller
The Seceret Life of The American Teenager.
I Know serie junike,
men något måste jag göra när jag har ledig dagar och är helt uttråkad :P
Hehe ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0