Mycket papper

Att söka till college inebär mycket papper.
Papper som ska skickas in och skickas till csn.
Papper som ska skickas till IB orginasationen så att de kan skicka iväg mina betyg.
Papper till skolorna om hur jag står till financiellt.
Online ansökningar till alla skolor som är tusen papper om man skulle
skrivit ut dem.
Uppsatserna som jag har skrivit som även dem skulle bli många papper
om jag skrivit ut dem.
Som sagt väldigt mycket papper, och jag har mycket kvar att göra.
Sitter med ansökningar nu, om det inte är klart för er :p
Måste skickas in typ imorn, så att de kommer fram innan
skolorna stängs innan jullovet.
Så sitter här och försöker att komma på en dikt som representerar mig.
JAAAH!! Går inte så bra. Men har typ bara det kvar sen kan jag skicka iväg
ansökningar till 4 skolor till, sen är det bara en skola kvar.
Aja ska återgå nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0