Köttmarknad

Tja!
Har precis kommit hem från en utekväll i Borås stad.
Lame var den. Har inte vart ute på 14 veckor och detta var ingen bra
debut ska jag be och få tala om.
Typ inget folk ute, lönen kom precis va fan!!
Och sen så är det ju världens köttmarknad på uteställerna.
Serriöst, tjejer som typ inte har på sig något, står och kåtar sig på golvet
och dansar som gud vet vad, och killarna står vid sidorna av dansgolvet och spanar
in det enklaste bytet.
Jag är en människa som går ut för att dansa, men när det enda
man ser är en kåt person efter den andra så är det fan med inte skoj att gå ut.
Tänkte gå ut helgen jag fyller om, vilket är om 2 veckor, men tvivlar på detta just nu.
Känner verkligen inte för att gå ut mer på väldigt länge.
Att sitta hemma och umgås med syskon eller bara ligga framför datorn och göra ingenting
är fan med mysket roligare och mer underhållande än att se på en live köttauktion.
Aja ska gå och lägga mig nu och göra något vettigt med min dag imorn.
Ni får ha det så gött.
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0