Hola!

Vaken nu :P
La ifrån mig boken The Lucky One, vid kvart över 2 igår natt,
då jag var klar med den. Otroligt bra, precis som vanligt.
Älskar Nicholas Sparks böcker.
Dock grät jag inte så mycket till denna bok, lipar alltid jätte mycket
till hans böcker, men inte denna gång.
Idag står i alla fall matlagning på schemat.
Ikväll är det ju trots allt idolkväll, och vi ska vara hemma hos mamma.
Så jag ska laga maten.
Det blir typ två olika rätter de kan få välja att mixa och blanda.
Ska laga fläskfile och kycklingfile i ugn, som jag senare kommer att dela i bitar
till detta kommer det att bli hasselbackspotatis och bakpotatis och till detta blir det
tzatziki och en sallad på det.
Hoppas att det blir gott =)
Eftersom att alla tycker jag är så himla seg på att laga mat
så är jag la illa tvungen att börja i tid :P
hehe
Aja nu ska jag i alla fall ta det lungt en stund,
sen börjar jag med dagordningen på schemat.
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0