Det Bästa av Det Bästa

Årets Serie: The Vampire Diaries &
 Make It or Break It & One Tree Hill & Greek.

Årets Film:
New Moon.

Årets Låt:
Run this town Jay-z ft Rihanna
& Miss Independent Ne-yo.

Årets Bok: 
The Choice av Nicholas Sparks
& The Twilight Saga av Stephenie Meyer. 

Årets Ögonblick:
Då jag fick resultatet från mina IB exams
och jag fick reda på att jag hade klarat min utbildning och att jag skulle få
mitt IB diplom efter 3 års slit.

Årets Köp:
Min Tatuering, kommer alltid att finnas där och jag kommer
alltid att ha min familj med mig vart jag än går.

Årets Skådespelare:
Channing Tatum & Paul Walker

Årets Skådespelerska:
Sandra Bullock

Årets Familjeögonblick: Studenten, när alla var sammlade och
vi hade det
skit skoj
Nu kommer jag inte på mer så ni får nöja er ;)
Hoppas att ni har en skoj kväll ikväll och att ni ringer in det nya året med
någon ni tycker om, vare sig det är ett syskon, kompis eller pojkvän/flickvän.

GOTT NYTT ÅR PÅ ER!!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0