Baka Baka liten Kaka!

Trött i huvudet är jag.
Sitter i köket och hör på mina systrars tjöt om lillsyrrans matteläxa.
Boring crap.
Har jobbat idag mellan 7-16 då rå. Sov i typ 2 timmar,
för att jag inte kunde somna igår natt, skoj eller vad?
Gick hyfsat snabbt att jobba idag ändå, var dock skit trött och gäspa typ hela tiden.
Alltid lika roligt när kunder säger blev det en sen natt ute igår eller?
PÅ EN TISDAG MORGON!!! Tror de att man är alkis eller?
Har tittat på One Tree Hill idag också, verkar som om de ska lägga ner serien,
de ser ju till att alla flyttar typ. Inte alls skoj.
Har även bakat en kladdkaka idag. Syster Fatmé ville baka.
Hon satt med lillsyrrans matte läxa och gissa vem som baka.
Jo ingen mindre än lilla jag. :P
Hoppas den smakar sen. Blir hallon till det, och de andra ska ha grädda till också.
Men jag tycker inte att det är gott, så more raspberries for me =)
Ska titta på Gossip Girl senare och Heroes också om de visades igår i USA.
Är sjukt trött dock =/.
Aja serie time nu.
Smell you laters


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Ja alla verkar ju dra från OTH :(

2009-12-01 @ 22:28:34
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0