09.12.08

Min dag har inte vart så händelesrik. Vaknade,
satte på datorn, titta runt lite på nätet, läste mail och bloggar.
Satt även lite med ansökningarna till 4 skolor och
sen så tittade jag på ett avsnitt av Brothers and Sisters.
Åkte sedan ner till stan med syster Mirjam, köpte julklapp till syster Fatmé
och Sofia. Bara Asia kvar nu då.
Åt Pizza på stan, gött va det =)
Kom hem har tittat på 5 avsnitt till av Brothers and Sisters, nästan klar med tredje
säsongen nu. Har även tittat på andrahalvan av Private Practice och veckans avsnitt av
Desperate Housewives. Drama och tycker inte om när det blir
cliffhangers i slutet av avsnitt. Men har en serie uppehåll så har den :P
Har även läst lite i "The Lucky One" av Nicholas Sparks. Bara läst 3 kapitel so far,
men men  det kommer =)
Tänkte ta och läsa lite till, sen ska jag lägga mig hade jag tänkt.
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0