TIRED as hell!!

Fyfan vad jag är trött! Jag har varit igång sen halv 8 idag. Med att tvätta typ 3 veckors tvätt, storstädat hela lägenheten, och då menar jag storstäda. Slängt allt som är gammalt i skåp och kylskåp, dammat, damsugit, skrubbat golv och alla ytor som fanns typ. Diskat, börjat med att rensa bort sommar saker. Precis när jag skulle sätta mig ner för att ta det lite lungt så ringer jobbet och behöver in mig för det är kaos, så är så snäll och rusar in. Tar mig vanligtvis 40 min typ att gå, kutade fram på typ 30 idag, snacka om att vara varm och jobbade i 7 timmar. GOOO övertid på det. Hann inte med att göra allt jag ville idag, speciellt inte det viktigaste som var med på min To-do-list, men får helt enkelt lägga in ett extra kol imorgon och ta igen det och fixa det som ska göras imorgon, imorgon också. Aja ska bädda upp med nytvättade kuddfodral, påslakan och lakan och gå och lägga mig under mina 2 varma täcken och sova. Imorgon är en ny dag med många måsten. Sov gott så hörs vi eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0