Förlåt

Sorry att jag inte har varit här inne och skrivit på 18 dagar blir det nu. Men jag har varit crazy busy med jobb, jobbar för mycket I know, men cash is kind eller vad säger man. Sen har jag varit upptagen med en annan sak, mitt hemliga projekt nästa vecka är jag klar med det. Trodde jag skulle vara klar idag, men kom till ytterligare en grej som måste göras. Sen lite väntan. Typ någon gång nästa år kan jag skriva vad det är först. Så ni får helt enkelt vänta snällt. På grund av projektet är jag efter med massa serier, vilket suger. Men mer shows för mig nu i veckan då rå, om jag hinner ikapp. Nää måste dra mig till affärn och handla nu. Idol kväll med mina syskon imorgon och den är hemma hos mig så ska inhandla för morgondagens matlagning. Skriver mer senare ikväll, i hope ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0