10 dagar

Nu va det 10 dagar sen jag uppdaterade här, har haft fullt upp med jobb så har inte riktigt orkat uppdatera. Sist skrev jag att jag skulle till Oslo med familjen. Det var för att min bror och hans tjej gifte sig den 24e. Skoj att få en ny familje medlem, till min inte alls redan stora feta familj. Det var trevligt i Oslo i alla fall, tid väl spenderad med La familla. Under veckan som gått har jag jobbat alla dagar utom 1. I onsdags, ja då tvättade jag, va och handlade månades mat, 2 tripper och ända var jag inte klar, (köpte det sista idag). Va och lunchade på stan med syster Mirjam också plus lite shopping. Köpte mig en senapsgul tröja från Gina, en teddypläd från Chilli och strumbyxor från Åhlens. Efter det blev det en tripp hem till syster Ulla, där lille Isaak var sjuker, stackars liten, men fick honom att skratta en hel del, det var trevligt. Förutom jobb har veckan bestått av serie tittande, där ibland en ny serie. Dock ligger jag efter med förra veckans avsnitt på 3 serier, så förösker ta igen det nu. Men får inte vara uppe för länge ska uop tidigt för en dusch och sen dra mig vidare till Göteborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0