Söndag - Slööööö dag

Kan ni säga slödag eller? Sanna sov hemma hos mig, och vi vaknade vid 11, och låg och slöa fram till dess att Jasmine kom och vi skulle äta frukost, plus allt som blev över från gårdagen som hade med socker att göra. Skit gött va det, det behövdes för alla 3 va skit trötta. Vi tittade på en massa kassa saker på TV, inget värt att se, en massa prat och skratt =) Plötsligt va klockan halv 5 och Sanna skulle dra sig hemmåt och Jasmine också. När jag kom hem tittade jag på Smallville, enda serien att titta på, eftersom alla andra 5 som jag vanligtvis tittar på, på fredagar hade uppehåll, yaaay for me :P Sen råkade jag somna mellan 18-20 typ, inget smart move, för jag va uppe till halv 2, hade visserligen roligt sällskap, men uscha så trött jag är idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0