Lördagen - Med The Familjen <3

Min lördag började bra, fick en härlig sovmorgon, var väl behävligt. Vaknade upp och började med städning av lägenheten. Inte så mycket att städa undan, men det behövdes ändå göras. Efter det blev det en prommenad till knalleland med syster Sara, och det va riktigt skönt, underbart väder, nu tycker jag att våren kan komma och stanna. Väl på knalleland, köpte jag lite breezers för kvällen ochj baklava - en arabisk efterrätt, supergott. Sen blev det prommenad till stan, där jag köpte lite frukost grejer, och ett par svarta jeans. Väl hemma, hoppade jag in i duschen och när jag kom ut hade min mor kommit. Hon lagade mat till mig och mina 2 kompisar. Sen blev det att fixa i ordning sig. Jag föna och platta håret, sen begav jag mig av till syster Sara, som bara bor 2 hus bort från mig, väldigt bra ska jag få be att tala om, och hon lockade mitt hår och gjorde en liten snabb snygg uppsättning av lite av håret.
Liten sämre bild på mitt hår...

Sen var det bara att bege sig hemmåt, byta om och sen hämta upp Super Sanna <3 Sen fortsatte vi båda att göra i ordnign oss, och till slut kom underbara Jasmien <3 och hela familjen var samlad. Min mor hade precis då blivit klar med maten, och vi började då äta denna underbara mat =) Min mamma är bäst <3 och så snäll som åkte hela vägen hem till mig, men en massa varor för att laga arabiskmat till mig och mina kompisar.
Sen började festen, mat, som alla 3 älskade, sen efterrätt - baklava, och en massa snacks och drickande.
Sen blev det pool house, bowling stod på schemat. Och jag kan ju då berätta att jag förlorade alla 3 omgångar, men det hade jag redan räknat med :P Haha, men såå skoj hade vi.
I so suck at this, but it's fanni!!

Sedan blev det Bränneriet, lite cider att dricka och sen till nästa ställe. Vimmel, 2 shots och en drink senare - som mina kompisar hade spetsat med extra mycket alkohol för att de ville supa mig full - dock lyckades dem inte, drog vi till XoY och dansade och dansade. Underbar DJ, skitbra musik och fy fan vad skoj vi hade alla 3 <3
En kväll och natt jag sent kommer att glömma.
Sanna & Jasmine <3 The Familjen från Transcom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0