Bra start på dagen

Hej på er =) Denna dagen har börjat mycket bättre än gårdagen i alla fall. Jag vaknade vid 6 först, eftersom att smarta jag var så duktig och glömde stänga av min väckarklocka från gårdagen, toppen :P nää men somnade om ganska snabbt och vaknade vid halv 10 igen, det va riktigt gött att få sova ut idag =) Efter det gjorde jag dagens goda gärning :P Fixade hotell rum till en kompis uppe i stockholm i helgen, för ett mycket billigare pris :D Begav mig sedan ner till stan, solade, det va härligt med lite värme i den underbara kyla. Sen begav jag mig till affärn för att handla lite behövligheter, sånt som har tagit slut, behöver gå en omgång till, så stark är jag inte så att jag orkar bära med mig allt hem :P hehe. Nu ska jag bege mig ner till staden igen och möta upp min syster yster Sofia, och gå runt lite, behöver köpa lite grejer, så kan lika gärna passa på nu när jag är ledig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0