En massa massa film

Nu kommer en BIG shocker, jag har under tiden jag
inte bloggat tittat på en hel del film. Stor nyhet va? :P
Kommer vara lika lat som förra gången jag hade ett bloggstopp,
jag kommer bara att skriva lite smått om vad jag tyckte om filmerna,
annars kommer det bli väldigt många inlägg på en gång, och det orkar jag inte med and trust me inte ni heller.
Man on fire - En film med Denzel Washington, som ni vet älskar jag filmer med honom i huvudrollen och detta är inget undantag heller.
Revolutionary Road - Jag va inte så förtjust i denna film inte, kanske inte är vuxen nog för att uppskatta den. Det var i alla fall vad syrran sa till mig.
Iron man - To my surprise, så var denna film faktiskt riktigt bra, trodde att den skulle vara som alla andra serietidningar som blivit film, men en bra film helt enkelt, rekommenderar den om ni inte redan sett den. Nu är 2an på tur.
Due Date - I The hangover anda, så är denna film lika rolig med
sin sjuka humor som jag älskar.
Preacher's Kid - Denna film tyckte jag verkligen inte om, seriöst hur mycket är man villig att stå ut med egentligen?
The Experiment - Har ni hört talas om The Stanford prison experiment? filmen är baserad på studien, jag tyckte om den, brutal, men riktigt bra.
The Expendables - Alla muskelknuttar samlade i en film, can u say
spännisar och en hel del action.
The Good Guy - Nja vet inte vad jag ska tycka om denna, inte den bästa filmen, men inte den sämsta heller, bara okej helt enkelt.
The A-team - Bra film, har inte så mycket mer att säga.
Grown ups - Adam Sandler vet ju hur man gör en komedi film i alla fall, denna film va rolig, inte den bästa men man fick in en hel del skratt.
Happythankyoumoreplease - En speciell film, bra, men väldigt speciell.
Step Up 3D - Jag fick ju inte se den på 3D på bio, men dansen va sjukt grym för det. Som sagt älskar dansfilmer, inget undantag för denna film, dock var la skådespelet inte det bästa, men dansen vägde upp.
Street Dance - Ännu en dansfilm som spelades in i 3D, Englands första, bättre skådespel i denna än förra, inte lika grym dans, men grym dans ändå. Streetdance misslyckas aldrig.
Mean Girls 2 - Såg filmen idag, töntig som den första filmen,
men inte alls lika bra.
Beauty & The Briefcase - Töntig film om att hitta mr Magic, toppen att titta på när man behöver en lite feelgood film och inte orkar tänka.
The Chronicles of Narnia: The Voyage of the Dawn Treader - Dessa filmer är ju så bibliska, men jag tycker fortfarande att de är bra för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0