Thai, mamma och bio

Igår lunchade jag med min bror Ali, och 2 systrar Mirjam och Fiapia på golden elephant, en thailändsk restaurang som har lunch buffé. Bara för att jag var sugen på lite thai food, men jag lär mig aldrig, tycker inte att det är så gott när jag väl sitter där med tallriken framför mig och ska börja äta. Aja efter det åkte och pch syster fiapia hem till vår mor och jag var där en bra stund, där syster Sara väntade. Alltid lika skoj att vara hos min mor! Sen bestämde jag och bror att vi skulle på bio, fun fun fun och denna gång blev det Source Code. Mycket trevlig start på semestern tycker jag allt. Om vädret bara kunde ge med sig och sluta regna skulle det ju vara toppen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0