Jobb, jobb och åter jobb

Det känns som om att jag jobbar konstant och det gör jag också. Att jobba 100%, 9 timmar om dagen, på ett kundtjänstjobb känns som om man bara glider längre och längre ner till botten. Mitt jobb är verkligen inte roligt. Det enda som är roligt att komma till jobbet för är ju arbetskamraterna och det har jag skrivit innan. Idag har jag varit ledig och imorgon är det lite ledighet till. Sen jobb i ytterligare 2 dagar och sen SEMESTER i 2 veckor, gud vad jag längtar. Tror det är dags för mig att hitta ett nytt jobb kanske? Känner ingen utmaning på jobbet, varken på de uppgifter jag har att göra, visst har fått lära mig lite mer saker, men kan det nu, ingen utmaning, eller på det intulekta. Vill börja plugga igen, ska söka till nästa höst, och denna gången så får det fan med bli av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0