Ghost Whisperer

För 2 dagar sen, måndag, tittade jag klart på de 6 sista avsnitten av säsong 5 som jag hade kvar. 107 hela avsnitt av serien, och jag tittade på de två första säsongerna på typ 4 dagar. Lite mycket kanske, men denna serie var riktigt bra de 2 första säsongerna. Inte för att den inte var bra de resterade 3, men jag tycker oftast alltid att serier är bäst i de första säsongerna, inget undantag här. Jag har märkt att jag tycker om Sci-Fi delen i serier, följer ju en del serier med lite övernaturligt i dem. vilket jag tycker är ett plus. Det är typ som jag och sport serier/film, det ger serien det lilla extra, och gör det mer spännande. Inte för att jag tror på något övernaturligt eller så, men det är intressant att se hur skaparna av serierna och författarna skapar avsnitten från det perspektiv de har av det övernaturliga. I varje säsong har Melinda haft typ en uppgift, ett hinder som hon måste lösa, vilket har lett till nästa säsongs hinder, om jag kan förklara mig på det sättet, som till slut har lett upp till säsongs avslutningen och sista avsnittet. Lite synd att serien bara fick 5 säsonger, tyckte om den riktigt mycket, men eftersom att tittarsiffrorna sjönk så kunde de inte hålla igång serien mer. Men allt som allt en riktigt bra serie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0