Film - Chloé

Handling:
De framgångsrika makarna Catherine och David har allt de kan önska sig. Men under ytan är deras förhållande på katastrofkurs och Catherine har en växande misstanke att David träffar någon annan. När hon av en slump träffar eskortflickan Chloe, bestämmer sig Catherine för att sätta David på prov.
ξ
Säger bara en sak om denna film, CRAP FILM, skit dålig. Trodde den skulle vara en hel del bättre men icke sa nicke. Började titta på den på morgonen i måndags innan jag gick till jobbet, såg redan då att den var dålig, men jag måste se klart på filmer när jag påbörjat dem, så tittade klart på den när jag kom hem från jobbet senare på kvällen.
ξ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0