Effektiv

Idag har jag faktiskt varit effektiv. Om jag skulle få det som jag ville skulle jag typ gått upp för en timma sen, låter väldigt lockande just nu. Jag har nästan tvättat klart, lite saker som är på tork fortfarande. Jag har handlat, diskat, städat och lagat mat. Idag blev det pannbiff sås och potatis, ska fixa en liten sallad till det innan jag går hemmifrån så att den inte blir allt för saggig och äcklig när jag väl ska ha lunch vid typ 5-6 tiden. Jag behöver egentligen damma av och damsuga också men det orkar jag faktiskt inte med idag utan får bli vid senare tillfälle. Tycker jag varit duktig idag faktiskt!! I want to sleep, kanske blir att jag däckar när jag kommer hem från jobbet idag istället. Tidigt och bra haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0