Ännu en sjukdag

I fredags när jag skulle till jobbet blev det så att jag sjukanmälde mig istället. Jag hatar att vara sjuk, och sjukanmäler mig sällan, för jag är aldrig sjuk. OCH NEJ FÖRKYLDNING RÄKNAS INTE!!! I alla fall, när jag skulle dra mig till jobbet så satt jag på toalettgolvet istället och spydde, inte direkt skoj! Så istället för att ta mig till jobbet la jag mig i soffan och satte på datorn. Började min dag med att titta på förra veckans avsnitt av Pretty Little Liars och The Secret Life of the American Teenager. Bra och underhållande avsnitt as usual. Efter det sov jag en lång stund, trött som jag var. Sen blev det lite filmtittande, efter en omgång till på toaletten haha. Det blev filmerna The Social Network och Green Zone. Sen ännu mer sömn och sen lite titt på So You Think You Can Dance på tv och ett avsnitt av Ghost Whisperer. Och sen mer sömn. På hela dagen åt jag typ lite saltapinnar, sägs ju vara bra att äta salt vid illamående, MY ASS, och lite cornflakes. Fick inte i mig mer. Sen kändes det som jag sov bort hela dagen när jag inte var fastklistrad vid datorn eller tittade på film. En riktigt produktiv dag känner jag. Men hey jag mådde piss. Det enda fördelen var att jag kom ikapp med mina 2 serier, och att jag hade hyrt film redan sen tidigare i veckan som jag kunde underhålla mig med. AWESOME!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0