Helgen

Denna helgen har jag faktiskt hunnit med en del.
I Fredags så var jag ledig från jobbet, och åå så gött det va =)
Åkte ner till Knalleland med mor min för att köpa tallrikar,
hittade dem jag ville ha, men fanns inte tillräckligt många,
så tänkte beställa från nätet, men danskarna skickar visst inte till Sverige,
ännu en anledning till att inte tycka om Danmark :P haha.
Sen blev det att gå runt i stan lite med syster Sara och Merima, köpte present till
Jasmine och en varm tröja till mig, kommer att behövas.
Efter det blev det Idolkväll hos Mirjam med systrarna, det va skojsigt =)
mycket skratt och prat blev det som vanligt.
I lördags blev det stan en vända till med systrarna, Ulla, Mirjam, Zeina och Fatmé,
köpte det sista till Jasmines present, sen blev det att bära hemåt för att börja fixa
i ordning sig för kvällens festligheter.
Kvällen började på viskan, med lite mat och prat och sen bar det av till
XoY för dans, men DJ:n sög och blev lite irriterad på lite folk på krogen.
Söndagen spenderades med syskonen. Blev lite mat på Cecil, och sen när jag kom hem
tyckte jag att det var dags för lite serier, har ju lite att ta igen =)
Blev att jag tittade på The Vampire Diaries, The Big Bang Theory,
NCIS, NCIS:LA och Grey's Anatomy. Så några serier är avklarade från veckan som gått,
men har lite till att ta igen, så för göra det ikväll när jag kommer hem ifrån jobbet.
Hinner inte nu, ska ta bussen om en timma till jobbet och sitta och ha skoj där i
9 timmar, yaaay for me =P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Greys anatomy är bra, men längesen jag såg det nu. =)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-14 @ 20:51:18
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0