TV-Show madness

Vad är det för dag idag.
Jo Sandras seriedag!!! YAY
HAHA
Nää har legat hela kvällen här och tittat på en massa serier och bara slöat.
Riktigt göttans har det vart.
Har tittat på 10 Things I Hate About You, kan du säga hångelavsnitt?
Inte bra som vanligt, men som tur är, är serien slut om några
avsnitt.
Sen blev det lite komedi med How I Met Your Mother och
The Big Bang Theory. Behövligt. Alltid lika gött med ett skratt.
Sen blev det One Tree Hill, lika bra som vanligt. Hade sina stunder
och vill att Haley ska bli sig själv igen.
Hoppas att nästa veckas avsnitt är bra. Är jhu trots allt sista för
säsongen och kanske sista för alltid.
So it better go out with a BANG!!
Sen till sist blev det också 2 avsnitt av Gossip Girl.
Såg aldrig förra veckans avsnitt så blev idag också. Plus dagens avsnitt då.
Alltid roligare att se flera avsnitt i rad av en serie. Så slipper man vänta tills nästa avsnitt.
Men båda avsnitten var bra och hade lots of DRAMA.

Nu har jag en hel del serier att ta igen, eftersom att min dator
cpar så blir det inte så mycket titt för tillfället.
Men förhoppningsvis så kommar jag ikapp lite till helgen så att jag inte ligger
tusen avsnitt efter på en del serier som jag känner att jag gör nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0