My shows

Har hunnit ikapp med lite serier idag, som jag inte har orkat
att titta på.
Idag blev det Desperate Housewives, Grey's Anatomy, Smallville
och Private Practice.
Roligt att se en massa drama serier idag, med lite komedi inblandat i
Desperate Housewives och Grey's Anatomy. Orkar inte titta på mer,
så det är faktiskt dags för mig att stänga av datorn.
Förra veckan orkade jag inte med med alla mina serier, men hann ju även titta
The Vampire Diraries, som är bäst, no doubt about it och det blir bara mer
spännande för var avsnitt som går. Blev även förra vecknas avsnitt av Desperate Housewives.
Dock tyckte jag inte att det var så bra, veckans däremot var spännande och
längtar till nästa redan.
Nu har jag "bara" kvar NCIS, NCIS: Los Angeles och Brothers & Sistersx2 sen är
jag ikapp med förra veckans avsnitt, men imorgon kommer ju ännu mer serier
så känns som om att jag aldrig kommer att komma ikapp.
Men det braiga med att titta på serier via nätet (Streaming), är att 
dem oftast finns kvar några veckor senare.
Så ett stort plus.
Nu blir det i alla fall att göra sig i ordning för sängen
och sen sleepy time.
God natt på er, hörs imorgon efter jobbet.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0