Film - The Stephfather

 

Handling:

När Michael Harding (Penn Badgley) kommer hem från militärskolan upptäcker

han att hans mamma (Sela Ward) är nykär och har flyttat ihop med

sin nya pojkvän David (Dylan Walsh).

Allt eftersom de två männen lär känna varandra blir Michael alltmer

misstänksam mot mannen som alltid tycks vara redo att räcka ut en hjälpande hand.

Är David verkligen den man som Michaels mamma drömt om,

eller kan det vara så att han döljer en mörk sida?

 

Can you say Psycho movie?

Jag hyrde 6 filmer I lördags från hemmakväll och detta blev film nr 1

Att titta på. Helt jävla störd film. Ville ju se den för att Penn Badgley är med i den,

Not worth it kan jag ju säga nu då. Inte alls bra tycker jag inte, och den påminner mig

lite som filmen Disturbia, som jag för övrigt tycker är riktigt bra.

Ingen film jag rekommenderar med andra ord.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0