Bok - The Vampire Diaries: The Awakening

Handling:
Elena is a high school golden girl who's used to getting what she wants.
When she meets handsome, haunted Stefan,
he struggles to resist her for fear that his dark secret is too much for her to handle.
He's torn by guilt over his past, and mindful of the threat that his vengeful brother,
Damon, poses to anyone Stefan gets close to.
Soon Elena finds herself torn between two brothers, and in terrible danger.

Detta är första delen boken i The Vampire Diaries serien.
Boken är väldigt olik serien.
Men den är ju bra i sig, man får mer detaljer i en bok än vad man får
i en serie beskriva för sig och det tycker jag om.
Den är spännande och man vill bara ha mer mer mer.
Trots att jag vet vad som händer eftersom att jag redan har sett säsong 1 av serien
så kan man ju inte lita på att det ska hända i boken, eftersom att den
redan är så olika med vad som händer i seriens första avsnitt.
Får fortsätta och läsa och se vilken jag föredrar, böckerna eller serien.
So far är det serien, men vem vet, kan ju alltid få en annan uppfattning sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0