Work all week long

Jag har då jobbat hela veckan, och är nu ledig i 2 dagar skoj va?!?!
Well I can't wait, jag ska fan med sova ut imorgon, annars vet jag inte
vad jag gör med mig själv :P
Har varit sjukt mycket att göra på jobbet denna vecka, speciellt för mig,
när kompisar att fått  lugna stunder så har jag fått sitta och tjöta hela mitt pass,
eftersom att dem har varit så snälla och skillat på mig danska samtal nu, från och med
måndags eftermiddag. Jaaah, först och främst, JAG FÖRSTÅR INTE DANSKA!!!!
För det andra de förstår inte ett enda piss jag säger, för det tredje danskar suger på engelska
så ett samtal som ska ta 3,5 min vanligtvis tar typ 10 minuter och gissa hur många gånger jag får höra
order oskuld om dagen :P heheh nää skojar bara, men när danskar säger ursäkta låter
det faktiskt som oskuld :P hehe.
Och till råge på detta så blev jag kallad idiot igår av en dansk för att han tyckte jag
inte borde sitta och ta emot samtal från danska när jag inte kan danska.
Inte mitt fel att växel jäveln har gått sönder i Danmark och jag får ta emot era skit samtal.
Gissa hur många gånger jag säger jävla fuckers om dagen :P och hur mycket värre huvudvärk jag
får för varje dag.
NOT OKEY!!!
Jaaah, som sagt mycket att göra, plus att jag jobbade över både igår och idag, och ska göra det
hela nästa vecka, tummen upp på det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0