Can you say tired all week long

Sov i typ totalt 3 timmar natten till söndagen, och guess who had to go
up and work the next morning??
hehe jo ingen mindre än lilla jag. Sovit dåligt och huvudvärk på det.
Mycket folk som ringde och ingen huvudvärkstablett i närheten,
rolig söndag or what?
Och har ju inte direkt sovit bra under denna veckan heller, men men
får skylla mig själv helt enkelt, i guess, men inte mitt fel om jag inte kan somna eller?
i alla fall, slutade och gick förbi hemmakväll och lämnade tillbaka mina hyrfilmer
och åkte hem med Fatta the batta, men jag var nog inte så rolig att vara med,
eftersom att jag va sjukt trött och somnade :P, sowwwwiiii syster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0