Hatar Mellandags rea

Vakna vid 9 idag för att jag skulle in till stan innan jobbet,
skulle se om jag kunde hitta något som jag kan ha på mig på lördag
tror ni att jag hittade något? nej
Hatar mellandagsrea!!
Bara en massa fula kläder som ingen vill ha ändå, men som folk köper för att
det är billig skit.
Så är det bara en massa stora storlekar som man ändå inte får på sig,
plus att butiker ändåså bara rear ut kläder som de har haft i butiken under året
som folk tyckte var för fula att köpa då de kom ut,
and guess what they're sill ugly!!!
Längtar bara tills de nya kläderna kommer så att jag kan köpa lite nytt
that's why tiden mellan julen och löning i januari suger om man vill
hitta något nytt.


Kommentarer
Postat av: Fatmé

Saknar dig =) har nog lite abstinens

2010-01-12 @ 21:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0