Sleepy



Vaknade idag utav min mobil då den ringde halv 10, somnade dock om och vaknade igen vid halv tolv.
Det var en behövlig sömn. Har inte sovit så bra de senaste dagarna,
och att jag va uppe i 21 timmar i lördags hjälpte inte direkt.
Har inte gjort så mycket idag, vaknade, satte på datorn, tittade runt lite på nätet,
sen blev det att jag tittade på Desperate Housewives.

Just det ja, fick ett brev från Harvard idag. Blev lite chockad när mamma kom in i rummet med brevet idag.
Det första jag tänkte var, varför får JAG brev från Harvard,
men sen när jag öppnade det så såg jag att det va ansöknings material jag hade skickat efter.
 Nu är det bara till för mig att börja plugga intensivt till SAT som jag ska ha i november,
 och att välja de skolorna som jag ska söka till och börja hela ansöknings processen.

Nää nu ska jag sova, är sleepy. Ska jobba imorn mellan 12-18.
Fick ett special uppdrag imorn. Ska hjälpa högskolelever med ett arbete det gör, genom att hjälpa dem med vårt självscanningsystem. Fattar inte rikitigt vad jag ska göra, men får la veta mer imorn.
God natt och sov göttans, jag vet i alla fall att jag kommer att göra det.


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Vad duktig du är gumman :) Roligt med att du har fått ditt ansökningsmaterial.Är säker på att du kommer komma in där du vill.åh vad roligt för dig :)

2009-10-13 @ 13:06:25
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0