sleep

tjaba tjena hallå!
nu har jag tittat klart på Heroes, tyckte inte att avsnittet var sådär jätte bra, men men.
Eftersom att det inte var något avsnitt av 90210, NCIS,
The Big bang Theory
och How I meet your mother denna veckan, så har jag inga serier kvar att se på,
än så länge i alla fall. Ikväll, i USA, visas 3 serier, som jag får titta på i helgen.
Imorn hinner jag inte alls.
Ska upp, duscha, fixa håret och sen dra iväg till jobbet, då jag jobbar mellan 12-20 imorn igen.
Sen bär det av till syster Zeina, och svåger Fredrik, för Idol kväll.
Sen bär det hemmåt och lite plugg på det. Sen ska jag sova troligen.
Så min dag imorn är la inte direkt händelserik, men fredagsmys med systrarna är alltid skoj.
Nu ska jag i alla fall sova, för jag är trötter, och för att jag måste orka upp imorn.
Så sov så gott, och ha det bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0