Ny musik?

Var det inte ett bra tag sedan det kom ut någon riktigt bra ny musik.
Känns som en evighet sen.
 Det känns som om att jag lyssnar på samma låtar som finns i min ipod om och om och om och om igen.
 Börjar tröttna nu. Kan inte artisterna där ute göra lite ny musik.
 Ja jag fattar att det är en process som kan ta en evighet,
men ge mig något i alla fall. Visst gamla klassiker är la goa att lyssna på lite då och då,
men något nytt skulle passa aldeless utmärkt just nu.
 Rihanna ska visst släppa ett nytt album om typ en månad eller så enligt Perez blogg,
 hoppas att skivan blir bra. Annars får jag la bara ta och stå ut med samma gamla låtar helt enkelt. Inte det roligaste dock =/
Någon som har några tips om bra artister som är värdiga att börja lyssa på,
är öppen för alla förslag, så länge det inte är svenk musik, eller typ Hård Rock och Heavy metall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0