Jobb är inte skoj

Hej =)
har vart hemme i ett typ en timma nu,
har njutit av den goda maten som var klar när jag kom hem,
Fläskfilé med potatisgratäng.
riktigt gott :)
Nu sitter jag här och äter toppingen till pannacottan Mirjam gjorde,
Hallon och passionsfrukt.
Tycker inte om pannacotta, så fick det istället :)
Ska ta och sitta och plugga lite nu, sen får jag se vad jag hittar på.
Jobba idag var verkligen inte skoj.
Är trött på city, har jobbat alla dagar denna månade utan fyra,
i'm beat!!
Aja bara lite minder än 10 månader kvar, sen är det Bye Bye city,
varesig jag kommer in på ett universitet eller inte.
Aja plugg time, hinner inte sitta här och klaga.
Over and Out people!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0