God natt

Hej =)
hmmm vad ska man skriva.
Jag har inte gjort alls mycket idag. Har i stort sätt vart uttråkad hela dagen. Har pluggat lite, så nu är jag klar med en av tre delar inför SATs. Eller inte direkt klar, men har gått igenom allt som ska gå igenom. Hade tänkt mig att titta på en film idag, men kommer inte på någon jag vill titta på. Tråkigt med sant. Har fixat en ny header för bloggen, som ni ser själva. Tog sin stund, för jag förstår inte photoshop, men som tur är så finns ju internet :p
Vet dock inte om jag är nöjd riktigt, så kanske kommer en ny snart igen.
Har även gjort en inköplista till mor min. Samtidigt som jag städade ut vårt skåp med mat. Fyra hela påsar slängde jag. Kanske borde titta där i lite oftare för att se om något behövs slängas :p
Imorn är det ännu en "händelserik" dag för min del. Ska börja på nästa del utav SATs. Ska även laga mat, syster yster Mirjam bad om mat på bordet när hon kommer hem från jobbet imorn. Så får la tillfredställa henne om inget annat ;). Sen så är det Desperate Houseviwes på schemat imorn också, så det ska bli höjdpunkten på min dag imorn. Tragiskt eller vad?
Nää läggdags nu. Good night!


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Så fin och personlig header du har :) Jättefint ju gumman :)

2009-10-19 @ 14:19:46
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0